Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
OP

Něco se děje pořád, pane autore. Oligarcha v pozici ministra financí neprokázal žádný um (stejně jako Kalousek), pouze prokázal šikovnost ve věci svých zájmů. a bude v tom pokračovat tak dlouho, dokud tím ministrem bude. Protože jsme hodně vyprázděná společnost, máme i špatné ministry.  Až se morálka lidí zvetí, budou lepší i jejich představitelé.

0 0
možnosti
Foto

Aspoň se něco děje. Hmmm.....

Když mi budou tvrdit, že mám napadenou ledvinu zhoubným nádorem a oni mi jí musí vyoperovat, přitom však jí chtějí (neboť je zdravá) prodat a vydělat dost peněz; vy budete dále umírat na neléčenou žloutenku..... taky se něco děje - to je taky správné??

2 0
možnosti
  • Počet článků 29
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 953x
Mám rád život a lidi. Nevážím si pouze těch,kteří se snaží být za každou cenu nej...ale nemají na to. Rodina a zdraví, rodná země, čest, svoboda a demokracie -klasické hodnoty, dnes znějící jako fráze,ale to mi nebrání,abych je uvedl. Jako myslivec mám rád přírodu, jako místopředseda Občanské konzervativní strany chci "kecat do politiky" i když to dnes není in.

Seznam rubrik