Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JM

§ 29 ods 2 to je nějaký hrbatý,špatně srozumitelný

jinak souhlas

policie nemůže hlídat občany,protože musí hlídat kanály,kabely,svodidla atp.

ta neschonost /neochota/ parlamentu zakázat výkup kovů mě neskutečně deprimuje

0 0
možnosti
BT

váš návrh by z toho udělal neskutečný guláš

0 0
možnosti
Foto

I70v39o 16C19i16l89i21c58h

7. 5. 2014 10:25

Osobně mám k tzv. rozšířené Castle Doctrine trošku rozporuplné pocity, spíše jsem lehce proti tomu, aby to platilo i na pozemcích - tam bych nechal stávající stav NO jako na veřejnosti. Naopak o to víc jsem pro CD uvnitř domu/bytu, protože tam jsou manévrovací možnosti obránce mnohem omezenější.

Zákon o zbraních nechte raději tak jak je, když pominu zbytečnou nutnost nákupního povolení a povinnost odevzdat zbraně v případě války apod., tak je dle mne velice vyvážený a jakékoli rýpání do něj by znamenalo v konečném důsledku pouze zhoršení stavu, protože by se toho určitě hlasitě chytili protizbraňoví aktivisté.

PS: V tom Maďarsku to sice přijali, ale dosti bezzubě, když nadále nechali občany odzbrojené. Ale i na Slovensku něco podobného již mají i s podobným zákonem o zbraních jako máme my. Naopak ani v USA nemají CD (natož rozšířenou) zdaleka ve všech státech.

1 0
možnosti
Foto

I95v89o 60C80i31l83i33c23h

7. 5. 2014 10:31

PS: Otázkou je, jestli nám nakonec EU ty zbraně i obranu nezatrhne úplně:

http://zakazzbrani.eu/ ;-€

0 0
možnosti
  • Počet článků 29
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 953x
Mám rád život a lidi. Nevážím si pouze těch,kteří se snaží být za každou cenu nej...ale nemají na to. Rodina a zdraví, rodná země, čest, svoboda a demokracie -klasické hodnoty, dnes znějící jako fráze,ale to mi nebrání,abych je uvedl. Jako myslivec mám rád přírodu, jako místopředseda Občanské konzervativní strany chci "kecat do politiky" i když to dnes není in.

Seznam rubrik