Richard Novákrichard

Mám rád život a lidi. Nevážím si pouze těch,kteří se snaží být za každou cenu nej...ale nemají na to. Rodina a zdraví, rodná země, čest, svoboda a demokracie -klasické hodnoty, dnes znějící jako fráze,ale to mi nebrání,abych je uvedl. Jako myslivec mám rád přírodu, jako místopředseda Občanské konzervativní strany chci "kecat do politiky" i když to dnes není in.
  • Počet článků 29
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 953x

Seznam rubrik

Richard Novákrichard

Kam kráčíš Evropo aneb vyberte název pro pivo

Evropě vadí názvy výrobků : marmeláda, pomazánkové máslo, rum, tvarůžky. Odůvodnění , proč nejde dál pojmenovat pomazánkové máslo pomazánkovým zní - že , cituji – „výrobek se podle soudu bude muset přejmenovat , protože neobsahuje dostatečné množství mléčného cukru, jak požadují unijní předpisy “. Ačkoli jsem osobně nikdy nějak lidsky nepochopil název pomazánkové máslo, tak vím o jaký výrobek kráčí. Ale nevím , kam kráčí důležitostí takových rozhodnutí Evropa ?

19.10.2012 v 7:00 | Karma: 20,90 | Přečteno: 1046x | Diskuse| Ostatní

Richard Novákrichard

Cena letenky - člověk jako kufr II

Tak už je to zase tady. Opět jsem se dnes dočetl, že dvě české letecké společnosti přicházejí s novinkou. Snížily váhový limit jednoho kufru z 20 na 15 kilogramů, stanovily maximální limit a při překročení minimální hmotnosti zaplatíte poplatek ve výši 690 resp. 750 Kč.

10.5.2012 v 14:35 | Karma: 22,75 | Přečteno: 3478x | Diskuse| Ostatní

Richard Novákrichard

Prezident Fischer a premiér Sobotka – vize české politiky

V sobotním čísle MFdnes se objevil rozhovor s předsedou ČSSD Bohuslavem Sobotkou. Doporučuji přečíst, protože jeho obsahem je mimo jiné i vize, jak bude vypadat vláda tohoto státu v dalších letech. Stejně tak na idnes.cz upozorňuji čtenáře na článek ohledně otevírání prezidentské kanceláře Jana Fischera. Opět velice napovídající.

29.4.2012 v 4:10 | Karma: 29,37 | Přečteno: 1767x | Diskuse| Ostatní

Richard Novákrichard

Cena letenky - člověk jako kufr

Zaujal mně názor vysoce postaveného odborníka letecké přepravy z Austrálie. Cena letenky by měla být poměřována i hmotností člověka, jednoduše řečeno. Na první pohled ekonomicky vážná informace váženého člověka ve vysoké funkci. Ten expert uvádí, že lidé,kteří váží více než je určitý průměr , by měli platit víc za svoji letenku. Odůvodnění je jednoduché, více váhy cestujících znamená vyšší spotřebu paliva. Na závěr článku se objevuje klasická anketa s jedinou otázkou : Souhlasili byste s tím, že by se lidé měli na letišti vážit stejně jako zavazadla ? Ani mě nepřekvapuje, že převažuje a to vysoce, kladná odpověď.

14.1.2012 v 7:52 | Karma: 28,95 | Přečteno: 3989x | Diskuse| Ostatní

Richard Novákrichard

Evropská unie - včera, dnes a zítra

Hned na počátku mé dnešní úvahy musím sebekriticky uvést , že jsem při mém pohledu na Evropskou unii názorově prošel z vlastního eurooptimismu k dnešnímu europesimismu, dá-li se to tak nazvat. Můj názor na EU byl zpočátku velice naivní, neovlivněn ničím jiným než myšlenkou, že pokud nás vůbec za nějakých deset dvacet let vůbec státy patřící do EU přijmou do vlastních řad, tak se dočkáme v okamžiku našeho členství následných roků hojnosti. Domníval jsem se, že podmínky pro přijetí do EU jsou nastaveny velice tvrdě a že v okamžiku jejich splnění nám nezbude nic jiného než se těšit ze zvýšení naší životní úrovně a že prakticky do několika let se budeme srovnávat i s těmi vyspělejšími státy.

14.1.2012 v 6:05 | Karma: 22,29 | Přečteno: 1052x | Diskuse| Ostatní

Richard Novákrichard

Budou Vánoce , přátelé !

Ač jsem si dal za úkol ,když jsem se zaregistroval jako pisatel blogů, komentovat aktuální dění kolem nás, tak jsem se v posledních dnech trochu „zarazil“ se psaním a nechtěl jsem komentovat nejsledovanější události posledních dnů. Jinými slovy rozepsal jsem článek o panu Babišovi, ale zjistil jsem že neobjevím Ameriku, protože moje úvahy se objevily snad v desítkách článků jiných autorů. V posledních dnech jsem nosil v hlavě vlastní hodnocení člověka Václava Havla a také jsem měl cukání psát o tom, jak jeho odchod na mě zapůsobil. Nevím , ale odehrál se v mém uvažování a nazírání na tohoto muže tak trochu malý zázrak. Najednou jsem zjistil, že si jej vážím snad mnohem více než když ještě žil a najednou jsem začal vidět jeho hry a filozofické úvahy pod jiným úhlem pohledu. Zkrátka řečeno, měl jsem kromě jedné hry, vždy problém ty jeho hry vůbec dočíst, jak byly pro mě těžce pochopitelné a uchopitelné či zvláštní, ale teď si říkám, že musím najít čas a pomalu se k nim vrátit. Já jsem najednou zjistil, že žít vlastním stylem života , projevovat vlastní názory, bránit se uniformitě a mohl bych pokračovat ve výčtu dalších pozitivních hodnocení, to byl a bude Václav Havel. A to je silný odkaz pro každého z nás !

23.12.2011 v 1:13 | Karma: 9,12 | Přečteno: 609x | Diskuse| Ostatní

Richard Novákrichard

Vyměňte politiky nebo vyměňte politické strany ?

Stále silněji nabývám dojem, že v naší republice je již tak vysoký stupeň naštvanosti lidí s děním okolo nás, s vývojem politiky a ekonomiky, zdravotnictví, školství atd . atd., že naopak snad neexistuje oblast veřejného života, kterou bych mohl hned na tomto místě pochválit. Osobně si vybavuji spíš nějaký ten sportovní úspěch jednotlivců, prostě ač přemýšlím o dění kolem nás, tak si nemohu vzpomenout např. kterého ministra mohu za nějaký záslužný čin pochválit. Nenapadá mně vůbec nic.

28.11.2011 v 7:27 | Karma: 8,94 | Přečteno: 628x | Diskuse| Ostatní

Richard Novákrichard

První Peltovo rozhodnutí a reprezentační klukovina

Ačkoli nový nejvyšší představitel českého a moravského a samořejmě i slezského fotbalu, pan Miroslav Pelta mně nejprve tak trochu zaskočil slovy o jakési amnestii za vystoupení našich fotbalistů na letišti v Podgorici, tak nakonec učinil rozhodnutí nikoli o odměně za postup ale za tzv. nevhodné chování kompletně celého národního mužstva. Ano, přiznávám se , že jsem nejprve sice slova o amnestii vyslechl, ale cosi vevnitř mi říkalo, že tady není všechno v pořádku. Takže trest ani nepřekvapil.

22.11.2011 v 4:26 | Karma: 6,16 | Přečteno: 649x | Diskuse| Ostatní

Richard Novákrichard

Česká republiko, chcete nás ? S pozdravem 12 miliard českých

Občané České republiky, obracíme se na Vás . Nevíme sice jakého jsme skutečného původu, ale říkají o nás , že patříme vám všem. Také nám říkají, že o nás napsali k vám domů ale nikdo nás dosud nechce. O vás , občané, zde ve Švýcarsku říkají, že jste poškozenou stranou, ale že pokud se nepřihlásíte , tak my se již k vám nevrátíme. Třeba i nakonec soud nedopadne ve váš prospěch, a v tom případě jsou ti z vás, kteří o nás nejevili dosud zájem skuteční věštci ,kteří už předem znají soudní výsledek. My pouze víme, že jsme součástí případu o kterém se hovoří jako podvod související s prodejem Mostecké uhelné společnosti Českou republikou. Může se stát, že se již neuvidíme ačkoli soud by rozhodl, že vám skutečně patříme. Proto se na vás obracíme s naprosto jednoduchou otázkou. Chcete nás občané? S pozdravem vaše miliardy.

21.11.2011 v 20:21 | Karma: 8,93 | Přečteno: 730x | Diskuse| Ostatní